English version of this page

Request Tracker (RT) ved UiO

Hva er Request Tracker (RT)?

  • brukes ved UiO til behandling av interne og eksterne henvendelser

Henvendelser kommer til RT via e-post, men man kan også registrere saker direkte i systemet ved mottak av telefonhenvendelser, personlig oppmøte og lignende.

Ta i bruk

RT kan brukes av alle ansatte ved UiO.

Logg inn i RT

Hva kan lagres i RT?

Bestilling/administrering av RT kø

Ta i bruk RT

Søke om API-tilgang

Søknadsskjema

Hvem kontakter jeg?

Generelle spørsmål

it-support@uio.no

Tjenesterelaterte spørsmål

Fyll inn skjema

Kursoversikt

Har du eller din enhet behov for opplæring? Se kursoversikt.

Søk i RT


Søk i veiledningene

Kontakt brukerstøtte:

Ring oss

Vi har åpent mellom 08:30 og 17:00 på hverdager,
og mellom 10:00 og 15:00 på lørdager.

Telefonnummer: 22 84 00 04

Send inn sak til oss

Du kan sende inn din forespørsel via e-post til: it-support@uio.no.

Gå til e-post

Book et videomøte over Zoom

Er du student eller ansatt kan du avtale veiledningstime hos UiO Helpdesk over Zoom. Tilgjengelige tider er tirsdag til torsdag mellom 11:00 og 13:00.

Book et videomøte

Chat med oss

Vår chat er bemannet mellom 09:00 og 16:00 på hverdager.

Åpne chat