IMB inviterte til dans

Stemningen var god da ledelsen på Institutt for medisinske basalfag trommet sammen til «reconnection week» for at kollegaer kunne treffes på tvers av avdelingene.

Bildet viser flere personer i joggedress med striper langs armene, som holder armene ut mens de danser

Dancing Doctors underholdt IMBs ansatte med dans. (Foto: Carina Knudsen. IMB/UiO)

Som erstatning for avlyste sommerfester og julebord, har ledelsen ved Institutt for medisinske basalfag denne uka bydd på bugnende lunsjbord tre ganger. Mange tok oppfordringen til å bruke tid sammen, både i og utenfor lunsjen.

Bildet viser mennesker som står rundt bord med mat og snakker
(Foto: Carina Knudsen. IMB/UiO)

Mandag bød studentsangkoret Oslo Medisinske Pikekor på Sweet Dreams og Euphoria til sultne ansatte. Onsdag fikk de ansatte i tillegg topp underholdning av Dancing Doctors. Fredag 12.11 er siste anledning.

Av Cecilie Bakken Høstmark
Publisert 12. nov. 2021 09:07 - Sist endret 12. nov. 2021 09:07