Nyhetsbrev uke 37

Opus er mitt daglige hovedfokus! Jeg setter pris på engasjementet dere viser i dette pågående arbeidet som fortsetter å by på utfordringer for oss. Vi har opprettet arbeidsgrupper for å få bedre oversikt over behov og hva som må gjøres. Jeg utarbeider et mandat, slik at alle arbeidsgruppene får tydelige oppgaver i prosessen. Dette kommer jeg tilbake til.

Klikk deg inn på nettsidene til Opus

Lørdag 23. september arrangerer ansatte og studenter ved OD Forskningstorget i samarbeid med Medisinsk fakultet, Psykologisk institutt og Farmasøytisk institutt. Det er gratis inngang på Teknisk museum for UiO-ansatte med familie så langt gratisbillettene rekker, men du må registrere antall i nettskjema. Du møter våre engasjerte tannleger, dedikerte studenter og dyktige forskere.

Før sommeren forsvarte Kristine Eidal Tanem ved Avdeling for oral medisin og oral kirurgi doktorgraden sin. Jeg anbefaler deg å lese forskningsartikkelen Oral helse hos barn og unge etter behandling av blod- og hjernekreft som handler om arbeidet hennes.

Her er bilde av en av de nye unitene som har fått plass på Barneklinikken.

Foto: Marie Lindeman Johansen, OD/UiO

Publisert 15. sep. 2023 11:10 - Sist endret 15. sep. 2023 11:10