Nyhetsbrev uke 49

Kjære alle

Denne uken har vi hatt disputas, og jeg vil benytte anledningen til å gratulere Tianxiang Geng med vel gjennomført disputas. Her er han avbildet med sine veiledere Janne Reseland og Athina Samara, og det er Marie Lindeman Johansen som har tatt bildet.

Bilde av gruppe

OPUS: Folkeregisteret er nå søkbart via Persontjenesten. Brukere med tjenstlig behov er lagt til i en tilgangsgruppe via view. Neste uke kommer informasjon om ny Opus koordinator som skal jobbe sammen med prosjektleder, klinikken, IT og økonomi for å tilrettelegge Opus i vår organisasjon.

Bilde av Arif med student
Billedtekst

For en tid tilbake hadde vi besøk av Ari, som jobber med sosiale medier på UiO. Resultatet av besøket ble en liten morsom film som har blitt vist på UiOs TIK TOK kanal. Denne kanalen brukes primært av UiO som en rekrutteringskanal. Videoen ble en stor suksess, og har hatt over 66000 avspillinger. Takk igjen til alle som stilte opp!

Her er lenke til videoen på fakultetets facebookside (Husk lyd!)

Det nærmer seg juleferie. For studentene er siste dag med undervisning fredag 15. desember. Etter jul begynner undervisningen igjen mandag 8. januar. For ansatte er 22. desember siste dag med klinikk og første dag med klinikk i 2024 er 3. januar.

Bilde fra auditorium

Men før vi tar ferie, blir det julestemning i Geitmyrsveien.  Den 14.desember fra 1145-1215, kommer tradisjonen tro Unikor for å synge julen inn. De har med seg et repertoar av nydelige julesanger som blant annet inkluderer «Have yourself a merry little Christmas «og «Deilig er jorden».

Og dagen etter, fredag 15. desember blir det juleavslutning i kantinen i Geitmyrsveien fra kl. 12.00.  Her vil det bli servet gløgg, pepperkaker og klementiner, og det vil bli delt ut priser.

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig god helg!

Hilsen fra Carl.

Publisert 8. des. 2023 10:19 - Sist endret 8. des. 2023 12:34