Agenda
1. Referat fra møtet 20. februar
Det ble minnet om oppfølgingspunktene i referatet.
2. Informasjon om SAB
Inger presenterte notatet.
- Vi vurderer om Uniforum skal inviteres til fellesmøtet 7. april. Ansvar for oppføling: Inger og Bente
- Vi etablerer en e-postadresse for innspill fra ansatte etter styremøtet i mai. Mottakere er Inger og Bente, som svarer ut og videresender til eventuelle andre. Ansvar for oppretting av e-posten: Bente
- Det kan være aktuelt å bruke rektors blogg som kanal for SAB. Gjesteblogging kan også være aktuelt. Ansvar for oppfølging: Stein sjekker med rektor.
- Inger tar kontakt med Apollon for å sjekke muligheter/planer for saker om konkrete eksempler på tverrfaglighet ved UiO.
- Stein, Anne Marthe og Bente kommer tilbake til "kommunikasjon når styrevedtaket er fattet i mai"
Saksdokumenter:
Sak 3: Informasjon om styresak om mandat 4
Inger orienterte kort om prosessen.
Sak 4: Logg-føring av "SAB-aktiviteter"
Hva skal inn i oversikten? Hvordan sikre at vi får vite om aktivitetene?
Vi forsøker å få loggført så mye som mulig. Aktiviteter sendes til Bente som oppdaterer oversikten.
Sak 5: Planlegging av fellesmøte for gruppene 7/4
Innkalling med agenda for møtet bør inn i midten av uke 13. Dette må planlegges - hvem skal involveres og når?
Inger og Bente utarbeider et forslag til program som presenteres gruppen 20/3.
Sak 6: Runde rundt bordet - noe alle bør vite?
Sak 7: Eventuelt
Øvrig oppfølging:
- Inger lager utkast til mail som sendes dekanene om tverrfaglig arbeid.
- Inger lager utkast til mal/rammer for innspill fra de tre første gruppene til gruppe 4.
- Inger kontakter Ragnhild og Irene for oppfølging av timeregnskap/tverrfaglighet.