Restanseoppfølging for arkiv

Saksbehandler skal selv følge med på egen restansesituasjon, og leder har ansvar for å følge opp restanser, men arkivet har også som oppgave å bistå med restanseoppfølging. Dette gjøres best med hjelp av en restanseliste.

Skrive ut restanseliste

  • I venstremenyen klikker du på Rapporter.
  • Klikk på Oppfølging og du får opp flere typer rapporter.

  • Klikk på Restanseliste.

  • Du får opp følgende søkemuligheter for rapporten:

  • Slik fyller du ut feltene:
    • Saksbehandler: fjern  |PN_ID| (verdien |PN_ID| i saksbehandlerfeltet betyr at den henter fram pålogget brukers poster).
    • Adm.enhet: fyll inn den administrative enheten du ønsker restanseliste for.
    • Journalenhet: fylles ut automatisk (J-UIO).

  • Rapporten lister alle restanser i ønsket enhet sortert pr saksbehandler.

 

Publisert 26. mai 2014 13:49 - Sist endret 25. juli 2016 13:00