AVLYST FS-møte 4. juni 2018

Frist for ønsker: 25. mai.  Send inn skjema

Møtet er avlyst da det ikke har kommet inn saker. Se likevel o-sakene.

Saker

  1. T.o. Kunnskapsdepartement tjenesteorgan (KDTO) fikk i mai nytt navn: Unit Direktoratet for IKT og fellestjenester i høyere utdanning og forskning.
  2. T.o. Ønske 8/2018: Nytt API digital eksamen for hjelpemiddel/tredjeparts programvare. Ønsket av AF, sendt KDTO i 13. mars 2018 i deres RT#248120.
  3. T.o. Ønske 9/2018: Endring av funksjonaliteten til feltet 'Krav om ny vurdering for alle deler ved gjentak'. Ønsket av AF, sendt KDTO i 21. mars 2018 i deres RT#248784.
  4. T.o. Ønske 10/2018: Automatisk utfylling av Grunnutd i søknad samlebilde. Ønsket av AF, sendt KDTO i 5. april 2018 i deres RT#249702
  5. T.o. Ønske 11/2018: Studentweb: Funksjonalitet rundt bankkontonummer på siden Min profil. Ønsket av AF, sendt KDTO 23. april 2018 i deres RT#251884
  6. T.o. Ønske 12/2018 Ny ph.d.-rapport «disputerte kandidater i periode». Ønsket av AF, sendt Unit 8. mai 2018 i deres RT#253063
  7. T.o. Ønske 13/2018 Veileder(e) inn i FS916.001 Kandidatrapport – avtale og arbeidsforhold. Ønsket av AF, sendt Unit 8. mai 2018 i deres RT#253065
  8. T.o. Ønske 14/2018 Mobiltelefonnummer i FS vs. NKOMs nummerplan. Ønsket av AF, sendt Unit 24. mai 2018 i deres RT#254375
  9. T.o. Status FS-endringsønsker sendt til utviklerne i 2018
  10. T.o. FS/Tableau nyhetsbrev sendt ut siden forrige møte: Nyhetsbrev 1 i 2018 (april), Nyhetsbrev 2 i 2018 (mai)
Publisert 28. nov. 2017 11:51 - Sist endret 28. mai 2018 09:37