OD-nytt august

Her kommer OD-nytt for august, hvor du kan lese stort og smått om noe av det som har skjedd på fakultetet den siste tiden.

Bildet kan inneholde: eiendom, arkitektur, hus, hjem, himmel.

Vellykket semesterstartBildet kan inneholde: by, øyeblikksbilde, mote, gatemote, fotgjenger.

Selv om Covid-19 fremdeles preger landet, har semesterstart gått over all forventning, ifølge dekan Pål Barkvoll, som særlig trekker frem fadderne som spesielt viktig ved årets semesterstart i tillegg til innsatsen til studieseksjonene og fakultetets lærerkrefter.

Informasjon om dekanvalg ved OD

Dekanvalg – kunngjøring av kandidater

Nye ansatte

Det er mange som er blitt ansatt hos oss, men fra nå av skal vi ha et lite avsnitt i OD-nytt for å ønske nye ansatte velkommen til oss. I den forbindelse minner vi om at det er et sterkt ønske om at flest mulig har bilde av seg på sin personprofil. Har du ikke bilde? Ta turen opp til de flinke fotografene våre, så garantererer vi et godt resultat. Her er listen over nye tilsatte hos oss pr. 1. august.

Forskningsakutelt

Corona-situasjonen på OD