UV-nytt veke 10

Ny bok i norskbokklubben, nye samtalar om kunstig intelligens, spennande disputas i vente, høg IDEA-aktivitet og snart er det kvinnedag. I tillegg skin sola! God lesnad.

Bildet kan inneholde: terrestrisk plante, font, aqua, mønster, symmetri.AKTUELT

Fersk frå trykkeriet i dag. Foto: Privat

Ny bok i norskbokklubben: Norskdidaktiske klassikereGratulerer til redaktør Jonas Bakken ved ILS og alle andre UV-arar som har bidratt med å samle og forklare tekstar som har spelt ei sentral rolle i norskdidaktikken i fleire tiår.

Valdeleg ungdom og fotball. ISPs Gunnar Bjørnebekk er blitt intervjua i Bergens Tidende sitt magasin om vald, truslar og hets blant ungdom i fotballen.

Høyr og sjå ISPs Imac Zambrana snakke om menneske-maskin-samspel og teknologi-/psykologimøta vi må førebu oss på.

“When people talk about ‘screen time’, the implication is that this is time distinct from the time when kids are not using a screen. But for young children, that’s not always the case,” says IPED's Kenneth Pettersen in this newly translated web article.

Ny podkastepisode (Læring): Vi har snakka med ein elev, ein lærar og ein ILS-professor om bruk og misbruk av generativ KI i grunnskulen. Kva skjer nett no?

""ARRANGEMENT

12th March
LEA research group presents a guest lecture on “Differentiated Instruction Around the World” by Dr Ridwan Maulana from the University of Groningen.

Disputas 22. mars: Cecilie Weyergang
Master Cecilie Weyergang ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Kritisk lesing i vurdering og undervisning. En utforskning av hvordan kritisk lesing av sakprosa kan operasjonaliseres innenfor norskfaget og samfunnsfaget."

17.-18. april (påmeldingsfrist 27. mars)
I april arrangerer HK-dir ei nasjonal konferanse om inkluderande læringsmiljø. Påmeldinga har opna, med frist 27. mars. Også mogleg å delta digitalt.

""NYTT FRÅ IDEA

Neste IDEA-workshop om kunstig intelligens i undervisninga er den 21. mars 2024. Temaet er vurdering med og i lys av kunstig intelligens. Workshopen er open for alle UV-undervisarar. Registrer deg i dag.

IDEA StudentTeam arrangerer "Stop Wafflin'" den 12. mars i Kjeller'n. UV-studentar er velkomne til å møte IDEA StudentTeamet, ete vaflar og snakke om kva IDEA kan gjere for å forbetre støtta til UV-studentane. Del informasjonen med studentane dine.

IDEA søkjer UV-studentar til å bli med i StudentTeamet. Les meir om stillinga.

IDEA ynskjer vår nye pedagogiske rådgjevar, Kennedy Bailey, velkomen. Ho held til på IDEA-kontoret i HES-rom 230.

""FINANSIERING

The application portal for applications to either SCANCOR Stanford or Harvard in the Winter / Spring term 2025 have just opened. Both applications will be open until May 1, 2024.

Bildet kan inneholde: font, bildekk, murverk, terrestrisk plante, mønster.LEDIGE STILLINGAR

Det er utlyst fleire stillingar ved UV. Vi sett pris på all innsats med å spreie stillingane ved UV. Takk til alle som hjelper oss å dele!

""SOSIALE MEDIUM

Følg oss, lik, tagg og del!

Hjarteleg til lykke med kvinnedagen! Denne veka feirar vi pedagogikkpionerane Hilchen Helen Sommerschild, Anna Rogstad og Helga Eng på Instagram.

Instagrampost om kvinnelege pedagogikkpionerar

Emneord: uv-nytt, nyhetsbrev, nyheitsbrev Av Monica Bjermeland