UV-nytt veke 18

Æresdoktor Pamela Grossman er snart tilbake på UV, Samordna opptak-tala får mediemerksemd og UiO tek grep for gode og trygge internasjonale kunnskapssamarbeid.

Bildet kan inneholde: terrestrisk plante, font, aqua, mønster, symmetri.AKTUELT

Moro å sjå at UVs æresdoktor, Pamela Grossman, kjem attende til Oslo allereie i år, denne gongen skal ho delta på Quints store sluttkonferanse i juni. Les programmet og bli inspirert!

«Med den foreslåtte toårige integrerte modellen vil masterfordypningen profesjonsrettes, noe som vil styrke kvalifiseringen for læreryrket», skriv dekan Rita Hvistendahl i avisa Khrono saman med Bjørn Stensaker, viserektor for utdanning ved UiO.

Visste du forresten at profesjonsmeldinga snart får si innstilling og skal voterast over allereie 30. mai?

Verda er inne i ei krevjande tid, og UiO har laga nye nettsider om internasjonalt samarbeid i forsking og utdanning som skal hjelpe oss å navigere.

Pensumlistesystemet Leganto får nytt grensesnitt ved semesterstart i august. Her finn du oppdaterte rettleiingar.

Færre vil bli lærar enn før, skriv Utdanningsnytt, men det finst lærestader som kan vise til oppgang i søkartala, og vår eiga lektorutdanning er blant dei - med 20% auke av førstevalssøkarar frå i fjor.

Takk igjen for at du svarte på ARK-undersøkinga. UV-fakultetet hadde faktisk høgast deltaking ved UiO.

""ARRANGEMENT

15. mai: Diego Gonzalez Campos disputerer
Master Diego Gonzalez Campos ved CEMO Senter for pedagogiske målingar forsvarar avhandlinga "Approaches to Integrating Large Data into Systematic Reviews and Meta-Analysis in Education". Same dag held han si prøveførelesing om metaanalyser, opne data og utdanningsvitskapen si rolle.

10. juni: data@uio 2024
Denne heildagskonferansa vil du ikkje gå glipp av!

10. juni: innovasjonsboost
Sett av tid i kalenderen og kom på innovasjonsseminar! I dette seminaret får du eit innblikk i innovasjonar leia av tilsette og studentar ved ILS.

TIPS!
Er du ansvarleg for eit arrangement? Då er det nyttig å bruke UiOs arbeidsstøttesider. I tillegg kan du alltid kontakte din lokale kommunikasjonsrådgivar for ein samtale. Minner om at fristen for å melde inn arrangement til Domus Bibliotheca for hausten er 3. mai.

""FINANSIERING

The application portal for applications to either SCANCOR Stanford or Harvard in the Winter / Spring term 2025 have opened. Both applications will be open until May 1, 2024.

If you're interested in Horizon Europe, the European Commission wants feedback on the work programme 2025, until May 6th.

UiO-studentar og -tilsette kan søke UiO:Livsvitenskap for delfinansiering av arrangement. Frist: 1. juni.

Young CAS Grants: Senter for grunnforskning (CAS) lyser ut to "Young CAS Grants" for perioden januar 2025 til desember 2026. Ordningen gjelder for forskere under 40 år. Søknadsfrist 10. juni.

Bildet kan inneholde: font, bildekk, murverk, terrestrisk plante, mønster.LEDIGE STILLINGAR

Det er utlyst fleire stillingar ved UV. Vi sett pris på all innsats med å spreie stillingane, vitskaplege og administrative. Takk til alle som hjelper oss å dele!

""SOSIALE MEDIUM

Følg oss, lik, tagg og del!

Studentengasjement på Instagram denne veka! Sigve Næss Røtvold har bevegd seg frå Kjeller'n via Studentparlamentet til Norsk studentorganisasjon

Emneord: uv-nytt, nyhetsbrev, nyheitsbrev Av Monica Bjermeland
Publisert 2. mai 2024 14:52 - Sist endret 2. mai 2024 15:00