Behov til Betaling
Nye arbeidsstuer vil bli annonsert fortløpende.
6/5 2024 kl. 12.00-13.30 Behandling, oppfølging og oversikt innkjøpsforespørsler i UNIT4 for innkjøpere og fagrekvirenter
Til oversikt over tidligere presentasjoner og arbeidsstuer
Fordring til innbetaling
Dag/tid: følgende torsdager, kl 09:30 - 11:00:
- 2/11-2023 - Opprette nye kunder/Endre eksisterende kunder/Søk på kunder/Søk i Brønnøysund og Elma registeret
- 16/11-2023 - Opprette salgsordre/kredit salgsordre/Spørring arbeidsflyt/Søk på salgsordre
- 30/11-2023 - Tilbakebetaling til kunder/Søkemuligheter i U4 /Mine oppgaver (bjella)
- 14/12-2023 - Rapporter for oppfølging/Purring og inkasso
For spørsmål om arbeidsstuen ta kontakt på: utg-faktura@admin.uio.no
Tilsetting til arbeidskontrakt (toa)
For Koordinator kontrakt
Arbeidsstuer er den første tirsdagen i hver 1. måned fra og med 06.02.2024 til og med 31.12.2024 fra 09:00 til 10:00.
Hvis du ikke har mottatt invitasjon i outlook ta kontakt med toa-hjelp@admin.uio.no
Innsikt
For personalkonsulenter
Dag: Siste torsdag hver måned.
Klokkeslett: 10:00 -11:00
For spørsmål om arbeidsstuen ta kontakt med: erlend.huglen@medisin.uio.no