Arbeidsstuer/digitale samlinger økonomi og lønn

Behov til Betaling

Nye arbeidsstuer vil bli annonsert fortløpende.

 

6/5 2024 kl. 12.00-13.30 Behandling, oppfølging og oversikt innkjøpsforespørsler i UNIT4 for innkjøpere og fagrekvirenter

Delta i videomøte i Zoom

Til oversikt over tidligere presentasjoner og arbeidsstuer

 

Fordring til innbetaling

Dag/tid: følgende torsdager, kl 09:30 - 11:00:

  • 2/11-2023  - Opprette nye kunder/Endre eksisterende kunder/Søk på kunder/Søk i Brønnøysund og Elma registeret
  • 16/11-2023 - Opprette salgsordre/kredit salgsordre/Spørring arbeidsflyt/Søk på salgsordre
  • 30/11-2023 - Tilbakebetaling til kunder/Søkemuligheter i U4 /Mine oppgaver (bjella)
  • 14/12-2023 - Rapporter for oppfølging/Purring og inkasso

Delta i videomøte i Zoom

For spørsmål om arbeidsstuen ta kontakt på: utg-faktura@admin.uio.no

Tilsetting til arbeidskontrakt (toa)

For Koordinator kontrakt

Arbeidsstuer er den første tirsdagen i hver 1. måned fra og med 06.02.2024 til og med 31.12.2024 fra 09:00 til 10:00.

Hvis du ikke har mottatt invitasjon i outlook ta kontakt med toa-hjelp@admin.uio.no

 

 

Innsikt

For personalkonsulenter

Dag: Siste torsdag hver måned.

Klokkeslett: 10:00 -11:00

Delta i videomøte i Zoom

For spørsmål om arbeidsstuen ta kontakt med: erlend.huglen@medisin.uio.no

Publisert 1. okt. 2021 11:00 - Sist endret 15. apr. 2024 21:48