Ved kombinert stilling må man vurdere om innkjøpsbehovet gjelder for UiO- eller sykehusvirksomhet.
UiOs rammeavtaler skal i størst mulig grad gjelde for innkjøp og det skal utvises nøkternhet ved behovsvurdering for all bruk av offentlige finansierte midler.
Innkjøpsbehov skal rettes til lokal rekvirent for vurdering av videre prosess og godkjennes av lokal BDM.
Anskaffelser over NOK 100.000
Anskaffelser som overstiger 100.000 ekskl. mva. meldes inn via innmeldingsskjema til anskaffelser@klinmed.uio.no
Oppdragsgivere og andre deltakere i en evalueringsprosess vil bli bedt om å fylle ut og signere en habilitetserklæring.
Innkjøp under NOK 100.000
Ved kjøp under 100.000 kr ekskl. mva. bør det hentes inn tilbud fra flere leverandører for å ivareta tilstrekkelig konkurranse og oppnå lavest mulig kostnad.
Innkjøp under NOK 100 000 skal primært håndteres av instituttets lokale rekvirenter, og godkjennes av lokal BDM.
IKT-utstyr
IKT-utstyr bestilles via din tilhørende klinikkadministrasjon.
For mer informasjon, se bestillingsrutiner for IKT-utstyr ved Klinmed
Instituttets modellutvalg fremkommer av egen nettside.