Møter
- Nettverket møtes 4-6 ganger i året, se møtekalender i høyremargen.
- Koordinator for personalrutineforvaltningen innkaller til møtene og skriver referat.
- Avdeling for personalstøtte leder møtene.
- Avdeling for personalstøtte og Seksjon for lønn har ansvar for å bringe inn relevante fagtema.
- Deltakerne stiller som representanter for sin enhet. De skal stille forberedt i saker som gjennomgås og er ansvarlige for at relevant informasjon som f.eks. endringer av policy, rutiner eller regelverksendringer blir bragt tilbake til enhetene.
- Alle tema som ønskes diskutert av deltakere i nettverket skal være forankret i egen enhet og innsendt på forhånd til personalrutiner@admin.uio.no som forslag til agendapunkt.
Bli medlem
Alle fagpersoner innenfor personalområdet er velkommen på nettverksmøter. Møteinnkallinger og annen faglig relevant informasjon sendes ut gjennom en felles e-postliste: personalkonsulenter@admin.uio.no
Innspill
Har du forslag til temaer som bør tas opp i nettverket, spørsmål eller andre innspill, send e-post til personalrutiner@admin.uio.no.