English version of this page

Ta med familie og venner på vår Forskningsfestival

Inviter familie og venner til et møte med jobben din! Som ansatt får du billetter som gir gratis inngang til deg og dine gjester på Teknisk museum.

Elever ved stand på Forskningsfestival

Bilde fra festivalen i 2022. Foto: Åsne Rambøl Hillestad/UiO

Forskningsfestivalen med vekt på medisin og helse ble første gang arrangert på Teknisk museum i fjor. Publikum fikk lære mer om forskning og teste aktiviteter fra fakultetets ulike miljøer, til stor entusiasme både hos publikum og de som bemannet bodene.

Vi gjentar derfor suksessen i år, og lørdag 23. september arrangeres  årets Forskningsfestival!

Det er viktig å skape entusiasme og forståelse for forskning i befolkningen, og for deg som jobber ved fakultetet er dette en god anledning til å vise frem jobben din for familie og venner.

Gratis inngang på Teknisk museum for ansatte ved UiO og familie

Området med stands er gratis for alle, men for å komme inn på øvrige utstillinger og omvisninger ved Teknisk museum denne dagen kreves det inngangsbillett.

Du som er ansatt hos oss kan få inntill 15 billetter gratis ved å registrere din bestilling her: Nettskjema.

Arrangementet er en del av Forskningsdagene, se hele programmet på denne nettsiden.

Tusen takk

Tusen takk til alle miljøer som stiller opp, til våre forskere og studenter som deltar med stands og aktiviteter!

Ved å skape entusiasme og forståelse for forskning gjennom engasjerende menneskemøter og aktiviteter sikrer vi både fremtidig rekruttering til våre studier, forståelse for hva forskning er og hvor viktig det er med kunnskap og gode forskningsmiljøer.

Velkommen!

Av Hanne Bjerknes