English version of this page

Dialogmøter og mange jern i ilden

Dekan Hanne Flinstad Harbo forteller om det som skjer i løpet av travle vårdager på fakultetet.

Dekan Hanne Flinstad Harbo
Dekan Hanne Flinstad Harbo. Foto: Åsne Rambøll Hillestad, UiO

Kjære kolleger,

Vi er inne i en travel tid både for studentene, underviserne, forskerne, administrasjonen og for dekanatet. Vi holder blant annet på med en grundig gjennomgang av vårt ph.d.-program, det arbeides kontinuerlig med tilrettelegging for forskningssøknader, vi jobber videre med utvikling av våre studieprogram og det planlegges for innholdet i Livsvitenskapsbygget og vår tilstedeværelse i nye sykeshuslokaler, for å nevne noe.

Imponert over innsatsen

Innimellom alt dette er vi i dekanatet jevnlig på besøk rundt om i fakultets mange avdelinger og klinikker på dialog-møter. Der treffer vi mange av dere som arbeider med undervisning, forskning og administrasjon ved vårt fakultet, deler info om vårt pågående arbeid og får siste nytt fra dere. Vi treffer også studenter og ansatte i mange andre møter. Vi er veldig imponert over det fremragende arbeidet, det store engasjementet og innsatsen.

Verdifull dialog

Dialogen med dere er veldig verdifull for oss i det kontinuerlige utviklingsarbeidet ved fakultet. Utpå høsten regner vi med å ha besøkt de fleste enhetene. Det er bare å ta kontakt om dere ønsker besøk eller dialog på annen måte om aktuelle saker. Vi sees og snakkes ved anledning. Ha en strålende mai!

Vennlig hilsen Hanne

Bilder fra de siste par ukene

Ukrainainitiativ og MEDs utsendinger i Georgia på Orpheus Conference 2024

Av Dekan Hanne Flinstad Harbo