Temamøte med Nav hjelpemiddelsentralen

Vi inviterer Nav hjelpemiddelsentralen til å snakke om deres tjenester og hjelpemidler. 

Presentasjon fra temamøtet

Formål og innhold

Formålet med temamøtet er å få bedre innsikt i hva Nav hjelpemiddelsentralen kan tilby og kriterier for søknad, samt diskutere grensegangen mellom hva Nav og institusjonen har ansvar for. 

Nav hjelpemiddelsentralen er invitert til å snakke om: 

  • deres tjenester og utstyr
  • søknadsbehandling
  • kriterier og grensegang for ansvar mellom Nav og institusjon

Med forbehold om endringer i programmet.

Målgruppe

Arrangementet passer ansatte som arbeider med og vurderer søknad om tilrettelegging. 

Innleder(e)

Kristin Rørvik Gjølstad, Nav hjelpemiddelsentralen

Kathrine Saxrud, Nav hjelpemiddelsentralen

Ingull Olsen, Nav hjelpemiddelsentralen 

Varighet

1 time og 30 minutter. 

Zoom-lenke til temamøtet

En epost med Zoom-lenke vil bli sendt ut to dager før temamøtet. Gi beskjed til Thao Elizabeth Nguyen om du ikke mottar denne eposten. 
 

Påmelding

Påmeldingsfristen er 07.oktober, kl. 15.00.

Påmelding via nettskjema
Dersom du har problemstillinger/spørsmål du ønsker å ta opp på temamøtet så er det fint om dette blir notert i påmeldingskjemaet, slik at foredragsholder kan forberede seg best mulig. 

Kontaktinformasjon

Eventuelle spørsmål kan rettes til Thao Elizabeth Nguyen

Publisert 9. sep. 2021 14:44 - Sist endret 27. juni 2023 21:20