Fakultetets arbeidsmiljøpris for 2020

Fakultetets ledelse instituerte i 2017 Det odontologiske fakultets Arbeidsmiljøpris, som årlig vil tildeles en ansatt som har gjort en markant innsats for arbeidsmiljøet ved fakultetet.

Prisen skal gå til en ansatt, som bidrar utover det en kan forvente til ett eller flere av følgende:

• til å forbedre arbeidsmiljøet for ansatte og studenter
  • til å øke forståelsen av og kunnskapen om arbeidet med helse, miljø og sikkerhet eller har bidratt til et systematisk, veldokumentert og målbevisst HMS arbeid.
  • til å skape et bedre felleskap og et inkluderende arbeidsliv.

Ansatte oppfordres til å sette pris på medarbeideres arbeidsmiljøinnsats med en nominasjon til Arbeidsmiljøprisen!

Kandidater til prisen kan meldes til postmottak@odont.uio.no innen 13. november 2020

Det skal legges ved en begrunnelse på inntil én A4-side. Av begrunnelsen bør det fremgå hvordan den foreslåtte kandidaten oppfyller kriteriene.

Foreslåtte kandidater vil bli vurdert av en komité og mottakeren av prisen tildeles inntil 3000 kroner til en HMS-relatert aktivitet, samt diplom, på et allmøte.

Publisert 20. mars 2018 12:52 - Sist endret 30. okt. 2020 09:09