Ny ansatt: Birgit Abfalterer

Birgit er ansatt som rådgiver i administrasjonsseksjonen og tar over etter Oda Lyngstad.

Portrett av dame med briller.

Hils på Birgit Abfalterer! Foto: Silje Naranjo/UiO.

Birgit skal jobbe som administrativ ph.d.-rådgiver i full stilling ved fakultetet. Birgit er opprinnelig fra Østerrike og har bodd i Norge i 10 år.

Birgit har en magistergrad i International Economics and Business Studies fra Østerrike. Hun har tidligere erfaring med stillingen da hun jobbet som ph.d.-rådgiver i tre år på OsloMet. Totalt sett har Birgit jobbet i universitets- og høyskolesektoren i 12 år i både Norge og Østerrike.

På fritiden liker Birgit å være kreativ! Hun liker å drive med kunst og håndverk, samt å tilbringe tid ute i naturen. Fra tidligere av har hun også en kortere utdanning innenfor yoga, en treningsform hun fortsatt driver med i dag.

Hils på Birgit neste gang du ser henne i spiserommet eller i landskapet i 6. etasje på DJ!

Publisert 29. sep. 2023 15:08 - Sist endret 29. sep. 2023 15:08