Fakultetsnytt

Ukentlig nyhetsbrev til ansatte ved fakultetet - sendes også andre lesere som ber om å få stå på abonnementsliste.

Søk i Fakultetsnytt

Publisert 24. mai 2024 13:09

I det nye arrangementet i serien Dilemmaer i rettsstaten vil et panel drøfte de juridiske og historiske perspektivene på betydningen av rettssikkerhet i middelalderen i anledning Landslovjubileet.

Publisert 21. mai 2024 13:19

Mandag 27. mai vil tre nye prisvinnere få æren av å bli tildelt Undervisningsprisen, Studentenes inkluderingspris og Pris for beste masteroppgave om likestilling, inkludering og/eller mangfold.

Publisert 10. mai 2024 13:31

70-års jubileet for Institutt for kriminologi og rettssosiologi (IKRS) fortsetter, og fra slutten av mai kan du se spennende foredrag om bruken av kunstig intelligens i akademia, forelesninger om kriminologiens historie og prosjektene til masterstudentene.

Publisert 26. apr. 2024 14:05

Nasjonaldagen nærmer seg med stormskritt, og du og dine nærmeste er velkommen til å delta på 17. mai-feiring ved fakultetet.