Titan.uio.no - ny kunnskap hver dag!

Følg med på Titan.uio.no, skriv gjerne artikler på Titan.uio.no, det er også plass til mange flere bloggere fra fakultet.

portrettbilde

Vår nyhets- og aktualitetsside Titan.uio.no har nå vært i operasjon i snart to måneder og siden får stadig flere lesere. Dette er veldig gledelig.  Med slagordet ”Ny kunnskap hver dag!” presenterer vi på Titan.uio.no saker fra hele bredden av realfag og teknologi ved Universitetet i Oslo.

Spre informasjon om Titan.uio.no

På Titan.uio.no kan man bestille nyhetsbrev, og jeg henstiller alle ansatte til å spre budskapet om Titan.uio.no til omverden, særlig gjennom sosiale medier.

Skriv selv på Titan.uio.no

Gjør som Arnt Inge Vistnes, Lena Tallaksen, m.fl, og skriv populærvitenskapelige artikler på Titan.uio.no. Redaksjonen vil hjelpe deg.

Bli blogger på Titan.uio.no

Jeg har blogget lenge, men det er fint å komme inn i et bloggfellesskap. Det er plass til mange flere bloggere i dette felleskapet på Titan.uio.no. Det tekniske opplegget er klart slik at det er veldig enkelt å komme i gang. Også her vil Titan-redaksjonen hjelpe deg. Du kan både lage din egen blogg eller en blogg for din seksjon, forskningsgruppe eller et prosjekt. I dag har vi seks blogger. Jeg håper på 20-30 blogger innen ett år! Les de siste blogginnleggene på Titan.uio.no.

Publisert 28. jan. 2016 23:28 - Sist endret 21. feb. 2023 14:54