Kursene vil bli arrangert flere ganger i løpet av semesteret. Her er oversikt over kurs, påmelding, og detaljert kursinformasjon.
UiO:Helpdesk har også satt opp nyhetsbrev hvor de vil sende 1-2 e-poster i måneden om kurstilbudene den måneden. Dersom du ønsker å holde deg oppdatert på kurstidspunkt og nye kurstilbud som kommer fremover kan du melde deg på nyhetsbrevet.
RT
Request Tracker modul 1: Bruk av RT for saksbehandlere:
Målgruppe: Alle
Forhåndskunnskap: Ingen
Tid: 18. januar, kl. 10:00 – 11:00
Forelesningsopptak-2
Forelesningsopptak-2: Et introduksjonskurs:
Målgruppe: Undervisere
Forhåndskunnskap: Ingen
Tid: 18. januar, kl. 14:00 – 14:30
Zoom
Zoom modul 1: Gjennomgang av Zoom-funksjonalitet:
Målgruppe: Alle
Forhåndskunnskap: Ingen
Tid: 19. januar, kl. 10:00 – 11:00
Zoom modul 2: Bruk av Zoom i undervisning:
Målgruppe: Undervisere
Forhåndskunnskap: Grunnleggende Zoom-kompetanse tilsvarende Modul 1: Gjennomgang av Zoom-funksjonalitet
Tid: 26. januar, kl. 10:00 – 11:00
Teams
Teams modul 1: Gjennomgang av Teams-funksjonalitet:
Målgruppe: Alle
Forhåndskunnskap: Ingen
Tid: 27. januar, kl. 09:00 – 10:00
Teams modul 2: Bruk av Teams for teams-administratorer:
Målgruppe: Undervisere
Forhåndskunnskap: Grunnleggende Teams-kompetanse tilsvarende Teams modul 1: Gjennomgang av Teams-funksjonalitet
Tid: 01. februar, kl. 09:00 – 10:00
Kontakt UiO:Helpdesk
UiO:Helpdesk fortsetter å tilby digitale kurs i digitale verktøy jevnt utover våren. I tillegg tilbyr UiO:Helpdesk personlig virtuell veiledning ved behov.
For mer informasjon om UiO:Helpdesk, eller ønske om å bestille egne kurs - ta kontakt.