- Skjema skal benyttes for bestilling av varer eller tjenester for alle enheter ved KHM.
- Husk at UiOs rammeavtaler må følges.
- Ved beløp på 100.000 NOK eks. mva, uten rammeavtale, skal særskilt rutine følges.
- KHMs innkjøpere legger bestillingen inn i bestillingssystemet som sendes til budsjettansvarlig (BDM) for elektronisk godkjenning og deretter til leverandør.
Ta høyde for at dette kan ta tid og kommer i tillegg til leverandørens leveringsfrist! - Spørsmål? Send e-post til KHMs innkjøpere
Bestilling av varer og tjenester for KHM
Innkjøpsprosessen
Ressurser
- Innkjøpere og særskilte rutiner
- Innmelding av ny leverandør
- Stedkoder med tiltakskoder
- Stedkoder med prosjektkoder
Restaurantbestillinger
Du må selv kontakte restaurant for bordbestilling og menyvalg. NB! Det er ikke tillatt med tips!
Reise og hotellbestillinger
Reiser og overnatting skal bestilles via UiOs reisebyrå, Egencia. Kontakt de du skal bestille reise og/eller overnatting for. Be om navn som oppgitt i pass, ønsket tidspunkt for ankomst-/avreise, samt telefonnummer og e-post adresse.