Godt i gang med midlertidig tilværelse

Alle ansatte med kontor i Eilert Sundts hus er nå på plass i midlertidige lokaler. -  Vi flyttet til og med litt raskere enn planlagt og ble ferdige en uke før vi skulle, sier flyttegeneral Kari Henriksen.

To kvinner i et kontorlandskap

Opplæring: Sandra Gabrielsen (t.v.) er nyansatt i personalavdelingen på fakultetet, og setter pris på å kunne være noe fysisk til stede på Ullevål for å få opplæring av Rebecca Hynes (t.h.).  Begge var spente på hvordan det ville være å jobbe i åpent kontorlandskap, men synes lokalene er overraskende lyse og luftige. De setter også pris på umiddelbar nærhet til kafeer og butikker. (Foto: Kari Henriksen)

- Har det vært noen overraskelser?

- Det har ikke vært noen store overraskelser. Enkelte møbler fungerer ikke optimalt, så vi har måttet ha noen små reparasjoner, og i noen få rom jobber vi fortsatt med å få opp nett. Men i all hovedsak synes vi det har gått veldig greit.

- Hva er tilbakemeldingen fra de som bruker nye lokaler på Ullevål og i Nydalen?

-  Tilbakemeldingene har vært gode fra begge steder. Flere har gitt uttrykk for at de synes lokalene er hyggelige, lyse og luftige.

- Vet dere hvor mange som nå er på kontoret på en vanlig dag - på Ullevål og i Nydalen?

-  Det er fortsatt hjemmekontor som gjelder, og ikke mange er på kontoret nå. Antallet er omtrent likt som før vi flyttet ut av Eilert Sundts hus.

- Hva skjer i Eilert Sundt hus: Hva arbeides det med nå?

-  Vi har ikke fått beskjed om noen forsinkelser i arbeidet med rehabilitering av Eilert Sundts hus. 5.-12. etasje tømmes nå helt for inventar, og byggestillas skal settes opp i disse dager, sier Kari Henriksen.

Les også:

Så godt som utflyttet og innflyttet

Fakultetsadministrasjonen flytter først ut

På tide å tenke på å pakke

Publisert 9. juni 2021 15:19 - Sist endret 9. mai 2023 00:13