Nye koster på SV: Evgenia Eliseeva koordinerer regnskapsteamet

Som gruppeleder på regnskap har Evgenia Eliseeva travle dager for å få hjulene til å gå rundt. Hun er en av flere nyansatte i fakultetsadministrasjonen på SV.

Bildet kan inneholde: person, panne, kinn, leppe, hake.

Blir bra: - Mye tid brukes på å finne omveier rundt problemene, men på lengre sikt har vi tro på at det blir bra, sier teamleder Evgeina Eliseeva.(Foto: Privat)

- Hva består jobben som gruppeleder av?

- Den innebærer først og fremst å koordinere det faglige arbeidet i teamet.

-  Hva gjorde du før du kom til SV-fakultetet?

- Før jeg startet ved UIO jobbet jeg i flere år som regnskapsansvarlig ved Nobels Fredssenter. Her gjorde jeg hele regnskapet fra A til Å, så det var enkelt å komme inn i arbeidet ved SV selv om det også var mye nytt.

-  Hva er de største utfordringene med jobben?

- Den største utfordringen nå er at vi fortsatt lærer oss å jobbe med det nye regnskapssystemet inntil det blir mer tilpasset våre behov. Mye tid brukes på å finne omveier rundt problemene, men på lengre sikt har vi tro på at det blir bra. Gruppen er også underbemannet for tiden, men vi gjør vårt beste for at det ikke skal gå ut over andre.

Flere nye koster i fakultetsadministrasjonen:

Publisert 14. des. 2021 10:55 - Sist endret 9. mai 2023 00:18