Fint å være tilbake på plass igjen

Fakultetsadministrasjonen har flyttet tilbake til 3. og 4. etasje i Eilert Sundts hus. Rundt årsskiftet følger institutter og sentre etter.

Bildet kan inneholde: bord, møbler, personlig datamaskin, datamaskin, smil.

Dekanen er tilbake på plassen sin, selv om ikke alt er pakket ut av flytteeskene ennå. Foto: Svein Harald Milde

Mandag denne uken ble tilbakeflyttingen markert med kaffe og rykende ferske boller. Fakultetsadministrasjonen har jobbet en uke hjemmefra, mens alt utstyr og møbler ble flyttet over fra midlertidige kontorer på Ullevål. Målet er at alle enheter som holder til i Eilert Sundts hus skal være tilbake rundt nyttår.

Borte bra, men hjemme best

– Det var god stemning i lunsjen og veldig fint da vi kom tilbake på jobb i Eilert Sundts hus igjen. Det er godt å være på plass igjen, smiler dekan Anne Julie Semb.

Hun trekker frem de som har stått særlig på for å få dette til å gå smidig.

– Kari Henriksen, Mari Ramstad og resten av IT-gjengen har gjort en kjempejobb, understreker hun.

Semb røper også at det planlegges  innflytningsfest, når alle er tilbake i Eilert Sundts hus over nyttår.

Av Svein Harald Milde
Publisert 30. sep. 2022 10:37 - Sist endret 30. sep. 2022 11:09