English version of this page

Handlingsplan for bruk av BHT

Enhet for bedriftshelsetjeneste (BHT) utarbeider årlige handlingsplaner for bistand i samarbeid med fakultetene/museene.

Handlingsplanens innhold

Planen gir en oversikt over HMS-aktiviteter for inneværende år der det ønskes bistand fra BHT, med estimert timeforbruk og ansvars- og kontaktpersoner både i BHT og på enheten.

Enhetenes kontaktpersoner ved BHT

Kontaktpersonens oppgaver

  1. Oppgaver i forbindelse med årlig handlingsplan
    • Delta på møter med fakultet/museum/senter
    • Gjøre utsjekk av oppdrag som er i handlingsplanen
    • Ved behov justere  tidsplaner  og aktiviteter i løpet av året
  2. Andre oppgaver
    • Ha kontakt med enhetens kontaktperson
    • Delta på minst to LAMU-møter og eventuelle andre HMS-fora/utvalg
    • Ha overordnet ansvar for rapportering på handlingsplanen
    • Ha evaluering av leverte tjenester og samarbeid
    • Bistå/rådgi  spesielt i forbindelse med systematisk HMS-arbeid (risikovurdering, vernerunder osv)
    • Koordinere interne ressurser ved  Enhet for BHT i forhold til oppdragene

Skjema

Oversikt over sakstyper og mal for bestillingsskjema. 

Se også

Prosedyre for bestilling av BHT-tjenester

Publisert 23. jan. 2012 16:39 - Sist endret 7. mars 2024 15:33