Bestilling av varer og tjenester for TF

Hvem kan bestille her?

  • Alle innkjøp, med unntak av reisermobilabonnement og visittkort/trykk og bøker, må gjøres av din innkjøper gjennom UiOs bestillingssystem.
  • For innkjøp av IT- og AV-utstyr gjelder egne rutiner.

  • Skjemaet under skal benyttes for bestilling av varer eller tjenester av alle ansatte ved TF.
  • Husk at UiOs rammeavtaler  følges.
  • Satser for bevertning
  • Er beløpet lik eller over 100.000 NOK eksklusivt mva og utenfor rammeavtale, skal du følge en særskilt rutine.
  • TFs innkjøpere legger bestillingen inn i bestillingssystemet. Bestillingen blir først sendt til budsjettansvarlig (BDM) for elektronisk godkjenning og deretter til leverandør.
    Ta høyde for at dette kan ta tid og kommer i tillegg til leverandørens leveringsfrist!
  • Spørsmål? Send e-post til HFs innkjøpere som ivaretar rekvirent- og innkjøperrollen for hele TF. Se også oversikt over våre innkjøpere.