Jobb og videre studier - MAL

MAL Bachelor

Eksempel: Historie (bachelor)

Det eneste punktet i malen som er programspesifikt og skal endres/fylles ut er opplistingen av hvilke masterprogrammer man kvalifiserer for etter avlagt BA-grad på programmet (kun masterprogrammer ved UiO).

MAL Master

Eksempel: Historie (master)

Det eneste punktet i malen som er programspesifikt og skal endres/fylles ut er navnet på graden man oppnår og opplistingen av de 3 viktigste bransjene. Hvilke 3 bransjer som listes opp (og aktulle stillingstitler) er basert på resultane fra kandidatundersøkelsen og stillingstitler funnet blant alumnene. Ta kontakt med arbeidslivskoordinator for informasjon.

MAL Engelsk Master

Eksempel: Philosophy

Det eneste punktet i malen som er programspesifikt og skal endres/fylles ut er navnet på graden man oppnår og opplistingen av de 3 viktigste bransjene. Hvilke 3 bransjer som listes opp (og aktulle stillingstitler) er basert på resultane fra kandidatundersøkelsen og stillingstitler funnet blant alumnene. Ta kontakt med arbeidslivskoordinator for informasjon.

Publisert 28. aug. 2013 17:05 - Sist endret 12. okt. 2015 10:15