Husk å svare på Arbeidsmiljøundersøkelsen innen 8. september!

Alle ansatte på SV-fakultetet skal ha fått en mail med spørsmål fra ARK (arbeidsmiljø- og arbeidsklimaundersøkelsen). Kari Henriksen i fakultetsadministrasjonen, som holder i undersøkelsen, oppfordrer alle til å svare innen fristen 8. september.

Bildet kan inneholde: sky, himmel, bygning, infrastruktur, anlegg.

Hvordan trives du?  Hvordan har du det på jobben? Får du bestemme mye?  Husk å svare på  ARK-undersøkelsen innen 8. september. Alle svar anonymiseres. (Foto: UiO)

ARK-undersøkelsen dreier seg om alt fra medvirkning og motivasjon til lederskap og omstilling.

Spørreundersøkelsen er åpen i tre uker. Etter den første uka hadde 22 prosent svart. Vi håper på mange flere svar den siste uka. 8. september er siste frist, og det tar kun rundt ti minutter å svare, sier Henriksen.

Hva er neste trinn?

– Etter at vi har fått rapporter fra spørreundersøkelsen i slutten av september, vil alle ansatte bli invitert i gruppearbeid for å bidra til å identifisere områder for tiltaksutvikling.

– Hvilke utfordringer byr det på å gjennomføre denne undersøkelsen når alle er litt i limbo - på grunn av både covid-situasjonen og midlertidig utflytting?

– Vi håper alle tar seg tid til å delta i undersøkelsen selv om situasjonen er annerledes enn vanlig. Arbeidsmiljø er minst like viktig som før pandemien og utflyttingen.

– Har du en oppfordring til alle ansatte?

– Svar på spørreundersøkelsen og delta i gruppearbeidet etterpå! Det er kun gjennom ansattes deltakelse at vi kan få noe nyttig ut av dette, sier Kari Henriksen.

Les også: Arbeidsmiljøundersøkelse (ARK) på SV

Publisert 30. aug. 2021 14:59 - Sist endret 2. sep. 2021 20:49